شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پورمهدی

حوزه/ معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از نبود امام جماعت در بعضی از مساجد روستاها، تصریح کرد: متاسفانه شاهد عدم حضور روحانی و امام جماعت در برخی از روستاها هستیم که تاکنون اقدامات اساسی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، عصر سه شنبه در جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایری آذربایجان ‌شرقی با اشاره بر ضرورت گسترش کارهای فرهنگی در روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمام نهادها و سازمان در امر فرهنگ در روستاها سهیم باشند، چراکه دغدغه ‌های فرهنگی در روستاها از اهم واجبات است.

وی افزود: متأسفانه در بعضی از روستاها، شاهد حضور مردم در مساجد هستیم، اما آن مسجد از حضور امام جماعت بی ‌نصیب است، بنده بارها از اداره تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای مرتبط در مورد عدم حضور امام جماعت در روستا صحبت کردم، اما متأسفانه شاهد اقدام اساسی نبودیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر فعالیت های تاثیرگذار کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در روستاها خاطرنشان کرد: باید از کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد به نحو احسن استفاده شود چرا که این کانون ‌ها از ظرفیت بالایی برخوردارند.

وی ادامه داد: در بعضی از روستاها شاهد هستیم که معلمان آن روستا به مشکلات و معضلات افراد آن روستا نیز رسیدگی می ‌کنند و این نشان از هماهنگی و همراهی کانون ‌های فرهنگی با شورای توسعه روستایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha