شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاکری

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی، دهه کرامت را فرصتی برای سبک زندگی رضوی دانست و از برگزاری همایش «خادم یاران رضوی» در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمدیوسف شاکری نماینده آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی، عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، با تشریح برنامه های دهه کرامت در آذربایجان شرقی گفت بخشی از این برنامه ها به صورت عمومی است و بخشی نیز برای اقشار خاص جامعه همچون مردم محروم و ... برگزار خواهد شد.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید را مهم ترین برنامه در این دهه عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر آن حضور خادمان رضوی در اجتماعات و هیئات استان با پرچم متبرک به حرم رضوی، زیارت و غباررروبی مزار شهدا، سرکشی از بیماران ، زندانیان و ...اجرای جشن های مختلف و چندین برنامه دیگر از برنامه های عمومی است.

شاکری همچنین برگزاری جشن ازدواج برای ۲۰۰ زوج، حمایت از زوج های نابارور برای درمان، سرکشی از ۳۰۰ بیمار بستری در منزل، حضور در مراکز بازپروری معتادان، اعزام ۳۰۰ زیارت اولی به مشهد و ... را از برنامه های خاص دفتر آستان قدس در آذربایجان شرقی برشمرد.

سعید مطلبی معاون فرهنگی و آموزشی دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز در ادامه از ورود کاروان خادمان رضوی به تبریز خبر داد و گفت: این کاروان روز پنج شنبه ساعت 15عصر وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شده و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می گیرند.

وی افزود: همایش «خادم یاران رضوی» با حضور ۵۰۰  خادم یار از برنامه های مهم دهه کرامت در تبریز است که این همایش هفتم مرداد در فرهنگسرای الغدیر در قالب برنامه آموزشی و اعطای نشان رضوی برگزار می شود.

مطلبی خاطرنشان کرد: جشن زیر سایه خورشید از ساعت ۱۸ روز ۱۳ مرداد در امامزاده سیدحمزه تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha