جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری مصاحبه طلاب ورودی سطح۳حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از تحصیل ۲۵۰ بانوی طلبه در مقطع سطح ۳ و آغاز مصاحبه داوطلبات تحصیل در این مقطع خبر داد.

خانم فاطمه هدایتی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در ساری  بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای 3 مرکز تخصصی حوزوی و یک موسسه آموزش عالی حوزوی در مقطع سطح3( کارشناسی ارشد) در سه رشته تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام اسلامی می باشد.

وی افزود: در حال حاضر حوزه علمیه خواهران مازندران دارای بیش از 250 طلبه در حال تحصیل و بیش از 40 طلبه فارغ التحصیل در مقطع سطح 3 می باشد.

هدایتی تصریح کرد: در سال جاری ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران مازندران در مقطع سطح سه، 150 نفر می باشد که 153 طلبه فارغ التحصیل سطح 2(کارشناسی) در آزمون سطح 3(کارشناسی ارشد) شرکت نمودند که از این تعداد 84 نفر بر اساس نمره آزمون و معدل کل سطح 2، پذیرفته و دعوت به مصاحبه شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مصاحبه طلاب ورودی سطح 3 حوزه علمیه خواهران مازندران در 3 گرایش تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام اسلامی، در 4 مدرسه علمیه سطح 3 در حال برگزاری است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha