پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله امان نریمانی

حوزه/ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای حفظ حیات رژیم غاصب اسرائیل به دنبال تغییر نقشه منطقه خاورمیانه هستند و با این کار می خواهند موجودیت این غده سرطانی را در منطقه تثبیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ضمن تبریک ولادت با سعادت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: مردم ایران، ملتی مکتبی و ولایی هستند و از دیرباز علاقه خاصی به خاندان نبوت و اهل بیت علیهم السلام داشته اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همین اعتقاد مخلصانه و  میل به آرامش باعث شده است که مذاهب مختلف در استان کرمانشاه در کنار هم همانند برادر زندگی کنند و تاکنون هیچ مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: این اتحادی که از آن نام بردیم همان نقطه نگرانی دشمنان این مرز و بوم است، زیرا وقتی می ببینند که اینگونه بین مردم این خطه از ایران اسلامی برادری و یکپارچگی حکم فرماست، خود را در عملیاتی کردن نیاتشان مستاصل می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه با تاکید بر اینکه شیوه مقابله و دشمنی دشمن با نظام و اسلام به کلی تغییر کرده است، گفت: امروز دشمن با چند روش به دنبال ادامه دشمنی و پی ریزی توطئه های خود است، که یکی از آنها به راه انداختن جنگ های نیابتی و دیگری اختلاف بین مذاهب و ادیان در منطقه است و متاسفانه تا حدودی هم موفق شده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها کاری که می تواند به این قائله پایان ببخشد، اتحاد و دوری از دوستی با دشمنان دین خداست. متاسفانه برخی از کشورهای مرتجع منطقه در پشت کشورهای مستکبر خود را پنهان کرده اند و به نوعی به عروسک خیمه شب بازی این قدرتها تبدیل شده اند. ای کاش بلوغ سیاسی در منطقه به حدی رشد کند که دیگر شاهد بازیچه قرار گرفتن هیچ کشوری در منطقه توسط دولتهای استکباری نباشیم.

وی به اشاره به اینکه دشمنان و ابرقدرتها به دنبال تغییر نقشه منطقه هستند، گفت: امروز دشمنان برای حفظ حیات رژیم غاصب اسرائیل به دنبال تغییر نقشه منطقه خاورمیانه هستند و با این کار می خواهند موجودیت این غده سرطانی را در منطقه تثبیت کنند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha