چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید آیت الله عراقی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بزرگداشت مقام شهید آیت الله عراقی و شهدای ترور پنجشنبه ۱۹ مردادماه، در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، عباس سروری، صبح امروز در کمیته فرهنگی و تبلیغاتی ستاد بزرگداشت آیت الله شهید بهاءالدین محمدی عراقی و شهدای ترور اظهار داشت: متاسفانه در بزرگداشت یاد و نام چنین شهدای والا مقامی در استان کرمانشاه در سالهای گذشته کوتاهی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: شهید آیت الله عراقی از چهره های برجسته مذهبی کشور هستند که باید با برگزاری همایش و بزرگداشت های این چنینی این بزرگان را به نسل جوان معرفی کنیم.

سروری با اشاره به اینکه شهدایی همانند آیت الله عراقی باید برای نسل نوجوان و جوان الگو باشند، تاکید کرد: ان شاء الله براساس برنامه ریزی های انجام شده با برخی از ادارات و سازمانهای سطح استان، همایش بزرگداشت مقام شهید عراقی و شهدای ترور روز پنجشنبه 19 مردادماه در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار می شود، تاکید کرد: همچنین یک شب قبل از برگزاری همایش مراسم شب شعر و خاطره در مسجد اعتمادی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به پاسداشت مقام این شهید والامقام مرکزی فرهنگی به نام ایین شهید در شهر کرمانشاه افتتاح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha