جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر - جامعه المصطفی

حوزه/ جامعه المصطفی یک مجموعه و شجره مبارکی است که امید است همه جهان اسلام و جوامع بشری با بهره گیری از خدمات ارزشمند آن در تعمیق بخشی مباحث علمی و... بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر در مراسم تودیع حجت الاسلام و المسلمین قنبری  و معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباسی به سمت معاون آموزش جامعه المصطفی که با حضور مسئولان و کارمندان این معاونت در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت ابراز داشت: این روزها ایام مبارکی است، که با روز متعلق به حضرت معصومه سلام الله علیها که افتخارو سعادت مجاورت در کنار این بانوی بزرگوار داریم آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا علیه السلام ادامه دارد و امیدواریم در این دهه مشمول کرامت اهل بیت علیهم السلام باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه المصطفی از جمله نهادهای علمی است که در سطح بین الملل فعالیت می کند، لذا وظایف سنگین در جهت تحقق رسالت های خود دارد و روز به روز در جهت بالندگی و ارتقای علمی آن در سطح بین الملل افزون می شود، لذا ما در جهت تحقق اهداف خود  در این جلسه شاهد جابجایی مسئولیت های سنگین حوزه اهل بیت علیهم السلام هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر، با اشاره به فعالیت های جامعه المصطفی ابراز داشت: امروزه ما شاهد هستیم که جامعه المصطفی در جهت دارا بودن نیروهای انسانی علمی و ارزنده در  یک نقطه ای قرار گرفته است که دیگر نهادها و سازمان های همسو در خواست همکاری با این نیروهای انسانی دارند.

وی تصریح کرد: جامعه المصطفی یک مجموعه و شجره مبارکی است که امید است همه جهان اسلام و جوامع بشری با بهره گیری از خدمات ارزشمند ان در مباحث علمی و... بهره مند شوند.

جانشن رئیس جامعه المصطفی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سابق معاونت آموزش و یادی از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علمی یادآور شد: از ابتدای تشکیل جامعه المصطفی تا کنون عالمان و فرهیختگانی زیادی در جهت توسعه علمی جامعه المصطفی گام برداشتند که خداوند اجر به آنان دهد و همچنین در معاونت آموزش حجت الاسلام و المسلمین علمی که یادگارهای ارزشمندی در این معاونت  از خود بجای گذاشت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قنبری نیز این راه را پیگیری کرد و با تعامل هرچه بیشتر رویکردها و راهبردهای المصطفی را پیش برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha