پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفی خانی-معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی گفت: عملیات مرصاد سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و عدم صداقت جبهه استکبار و دشمنان کینه‌توز جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی صبح امروز درجمع طلاب و مسئولین حلقه های صالحین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین که در مدرسه علمیه صالحیه برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به عملیات افتخار آفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: عملیات مرصاد نشان داد بر خلاف تصور دشمن، نیروهای نظامی کشور از آمادگی لازم و اطلاعات مورد نیاز برخوردار بودند و با استفاده از توانایی نظامی و قدرت اطلاعاتی خود، توانستند به موقع وارد عملیات شوند و  پیروزی بزرگی را به دست آورند.

وی افزود: عملیات مرصاد به خاطر وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاباز پیروز شد و مخالفت، نفرت و انزجار ملت ایران را از خیانتکاران و کسانی که نقش ستون پنجم دشمن را در هشت سال دفاع مقدس برعهده گرفته بودند، نشان داد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اوج معرفت و بصیرت رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین مرصاد متجلی شد.

حجت الاسلام صفی خانی ادامه داد: این عملیات آخرین اقدامات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود که پایانی افتخار آفرین برای هشت سال مقاومت ملت غیور ایران و سقوطی همیشگی برای منافقین بود.

این روحانی جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، مانند بسیاری از عملیات های دیگر، نشانه ظرفیت های انباشته شده نظام جمهوری اسلامی در عرصه رویارویی با دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدصیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس و در عملیات مرصاد، بیان داشت: در این عملیات نه تنها از رزمندگان دلاور ما، بلکه از شهید سرافراز صیاد شیرازی نیز باید نام برد که توانستند با طراحی عملیات ارزشمند و ماندگار مرصاد، ضربه مهلکی به منافقین خودفروخته بزنند.

یادآوری می شود، عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه سال 1367 موجب به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از نیروهای منافقین و تحمیل شکست سنگین به آنان شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha