پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره میثاق طلبگی حوزه کرمان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان از برگزاری دوره «میثاق طلبگی» طلاب جدید الورود مدارس علمیه استان کرمان از ۲۴ تیر تا ۶ مرداد ماه، در قالب ۵ دوره متمرکز، در ۴ مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام مومنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از برگزاری دوره «میثاق طلبگی» طلاب جدید الورود مدارس علمیه استان کرمان از 24 تیر تا 6 مرداد ماه، در قالب 5 دوره متمرکز در مدارس علمیه محمودیه (2 دوره) و ابراهیمیه کرمان، امام صادق (ع) جیرفت و حضرت ولی عصر (عج) کهنوج خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان با اشاره به اهداف برگزاری دوره «میثاق طلبگی»، افزود: جامعه نیازمند افراد متخصص برای تبیین مسائل دینی و معرفتی است و با توجه به اینکه وظیفه تربیت چنین نیروهایی بر عهده حوزه های علمیه است، لذا در مرحله ورود افراد به حوزه، باید صلاحیت آنان احراز گردد، بنابراین دوره «میثاق طلبگی» زمینه شناخت و احراز صلاحیت طلاب جدید الورود را فراهم می کند.

وی، تعداد شرکت کنندگان در این دوره را 450 نفر اعلام کرد و گفت: از جمله برنامه های اجرا شده در این دوره می توان به استفاده از اساتید، مشاورین ، اساتید اخلاق بومی استان و همچنین برنامه های تهذیبی، قرآنی، تفریحی و ورزشی و انس با شهدا، اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha