پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسکندری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، بر لزوم هر چه مردمی تر برگزار کردن جشن های ویژه مناسبت های مذهبی همچون دهه کرامت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری، عصر امروز طی سخنانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بی شک در پیش گرفتن چنین رویه ای باعث می شود که گروه های بیشتری از مردمی در این امور ارزشمند و مقدس شرکت کرده و نتایج و دستاوردهای بهتری را از این طریق شاهد باشیم.

وی افزود: به همین خاطر یکی از سیاست های جدی سازمان تبلیغات اسلامی این است که برپایی جشن های مذهبی را به صورت مردمی و با تکیه بر توان آحاد ملت برگزار کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری همچنین ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت گفت: در همین خصوص در این مدت به ویژه با هیئات مذهبی قم هماهنگی های خوبی به عمل آمده تا در طول دهه کرامت ویژه برنامه های خوبی برگزار شود و به لطف الهی اجرای 75 برنامه در این دهه در سطح استان قم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به طرح اعزام مبلغ ویژه دهه کرامت ابراز داشت: در همه روستاهای استان قم که دارای روحانی مستقر هستند، جشن های دهه کرامت در این ده شب برگزار می شود و در کنار این کار ، مسابقات متعدد فرهنگی و نیز محافل جشن و شادی در محلات قم اجرا می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha