پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تازه های نشر

حوزه/ پنجاه و پنجمین جلد از مجموعه کتاب های آثار قرآنی با نام «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (علیه السلام)» به قلم مریم مطلبی فشارکی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پنجاه و پنجمین جلد از مجموعه کتاب های آثار قرآنی با نام «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (علیه السلام)» به قلم مریم مطلبی فشارکی به چاپ رسید.

ترویج صحیح آداب اسلامی و حل مشکلات اخلاقی جامعه، نیازمند شناخت مبانی و اصول و روش های اخلاقی مطرح شده از سوی خداوند است و داستان های قرآن بهترین مرجع در این زمیته می باشد. با توجه به تاثیر داستان در بیان پیام های اخلاقی و نقش سازنده ی آن در تربیت و شکل گیری افراد و اهمیت تفکر و تامل د رقرآن، ما در این اثر به بیان مبانی و اصول تربیت اخلاقی در داستان حضرت موسی پرداخته ایم تا خواننده بتواند ضمن پی بردن به آنها با الگوگیری صحیح درتمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی آنها را دنبال کنند.

در قسمتی از این اثر آمده است: تربیت انسان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه جوامع انسانی بوده است زیرا نقش اساسی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد. پیامبران الهی برای رشد و تعالی این خصیصه مبعوث شده اند.

کتاب مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی(علیه السلام) داری پنج فصل می باشد. فصل اول مبانی تربیت اخلاقی، فصل دوم مبانی معرفت شناسی تربیت اخلاقی، فصل سوم مبانی هستی شناسی تربیت اخلاقی، فصل چهارم اصول اعتقادی تربیت اخلاقی و فصل پنجم اصول تربیت اخلاقی می باشد.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن های 4-02537842543 تماس برقرار و یا به نشانی قم بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه1 واحد 114 مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha