جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عملیات مرصاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به این که منافقین مزدور در عملیات مرصاد به خاک ذلت نشستند، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که «منافقان بدتر از کفارند»؛ این سخن امام راحل بسیار پرمعناست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، در جمع اساتید، معاونین، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: آغاز جنگ از کرمانشاه شروع و پایان آن هم در این استان بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هشت سال جنگ نتوانست ذره ای از قدرت معنوی این نظام بکاهد گفت: تمام دنیا و آنهایی که از قدرت امروزی ایران می ترسیدند به هر حربه ای متوسل شدند تا این نظام نوپا را ساقط کنند، ولی موضوع برای دشمنان بالعکس شد و جنگ تحمیلی نه تنها تضعیف نظام را به دنبال نداشت، بلکه بر قدرت کشور افزود.

وی با تاکید بر این که جوانان این مرز و بوم با دستان خالی 8 سال را در مقابل دلارهای نفتی شیوخ عرب و کشورهای غربی مردانه ایستادند، گفت: صدام ملعون به خیال خود و در توهماتش فکر می کرد که ایران را می تواند ظرف چند روز تسخیر کند، ولی این گونه نشد و اگر حامیانش نبودند بعید نبود که بغدادش را هم از دست بدهد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه به عملیات غرورآفرین مرصاد و این فتح بزرگ اشاره کرد و گفت: تمام توهمات دشمنان دین خدا در این عملیات به اصطلاح «فروغ جاویدان» خلاصه شده بود، ولی همگان دیدیم که این فروغ نه تنها جاویدان نشد، بلکه رو به خاموشی گراید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر این که معمار کبیر انقلاب به خوبی ذات پلید منافق و نفاق را می شناخت، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که «منافقان بدتر از کفارند»؛ این سخن امام راحل بسیار پرمعناست.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم درباره منافقان، افزود: خداوند در قرآن می فرماید «إِنَّ الْمُنافِقِینَ فِی الدَّرْکِ[1] الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَ لَنْ تَجدَ لَهُمْ نَصِیراً»/منافقان در پائین‌‏ترین و نازل‌ترین مراحل دوزخ قرار دارند و هیچ‌گونه یاورى براى آنها نخواهى یافت( آیه 145 سوره نساء)

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: عملیات مرصاد نماد قهرمانی و دلاورمردی زنان و مردان دیار پهلوان پرور کرمانشاه است و مردم این استان باید برای این فتح الفتوح به خود افتخار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: باید عملیات مرصاد را پایان زیاده خواهی نفاق و منافقین دانست، زیرا هر آنچه منافقان برای آینده خود در خواب دیده بودند همه از هم پاشید و ریشه آنها همانند درختی پوسیده از هم گسسته شد.

گفتنی است، در  عملیات مرصاد، بیش از 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 240 قبضه خمپاره انداز 60 و 80 میلیمتری و 30 ارابه توپ 106 میلیمتری دشمن منهدم شد و نیز بیش از 20 تیپ مشترک منافقین و ارتش عراق متلاشی گردید براساس آمار تعداد کشته و زخمی های این هجوم نافرجام منافقان به بیش از 4 هزار و 800 نفر رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha