پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه، گفت: تفکر نفاق به گونه ای است که با تمامی تفکرات انحرافی خود را پیوند می زند تا راهی برای نفود در نظام پیدا کند.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ اظهار داشت: تاریخ 5 مرداد ماه سال 67 یادآور عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه و یاد و خاطره شهداء این عملیات به ویژه سردار شهید اسلام صیاد شیرازی است، اما سئوال این است که بعد از شکست مفتضحانه منافقین و پیروزی رزمندگان اسلام، دشمان دست از فتنه های شیطانی کشیده است یا خیر؟

معاون  حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به نشست اخیر پاریس و تحرکات منافقین در این چند سال، ساده اندیشی است که تصور شود منافقین ریشه کن شده باشند. لذا باید توجه داشت تفکر نفاق به گونه ای است که با تمامی تفکرات انحرافی خود را پیوند می زند تا راهی برای نفود در نظام پیدا کند.

وی تصریح کرد: تمامی پیکره نظام مقدس اسلامی می بایست بیدار باشد و تذکرات مداوم مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و راههای نفوذ دشمن را بسته نگه دارند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: دولت، مجلس، قوه قضائیه، تمام نهادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حوزه های علمیه باید با حفظ روحیه انقلابی، مثل گذشته همچون بنیان مرصوص در مقابل نفوذ دشمن و نفاق ایستادگی کنند.

معاون حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور طلاب در برنامه های راهیان نور غرب کشور و آشنایی با این مناطق و بصیرت افزایی در طی این سفر مقدس موجب حفظ روحیه انقلابی حوزه های علمیه خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha