جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عملیات مرصاد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر با بیان این که در عملیات مرصاد خواری و ذلت و جنایت منافقین به اوج خود رسید، گفت: منافقان جنایت های زیادی مرتکب شده اند که برای همیشه در دل تاریخ این مملکت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت روز ملی کرمانشاه و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، شب گذشته در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام بنی عامریان، مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر با بیان این که در عملیات مرصاد خواری و ذلت و جنایت منافقین به اوج خود رسید، گفت: منافقان جنایت های زیادی مرتکب شده اند که برای همیشه در دل تاریخ این مملکت باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به این که منافقان در عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان همه چیز خود را از دست دادند و به نهایت خواری و پستی رسیدند، افزود: هزاران منافق و بعثی به خیال واهی خود می توانند تا قلب ایران یعنی تهران بروند و این نظام الهی را سرنگون کنند، ولی سرنگونی ارمغانی برای خودشان گردید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر  خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد ریشه نفاق به دست فرزندان این مرز وبوم به ویژه دلاورمردان هوانیروز خشکید و تنگه مرصاد به کمین گاه الهی برای یاران نفاق تبدیل شد.

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان تصریح کرد: راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت در مسیر ولایت فقیه و پیروی و عمل به سیره ائمه اطهار علیهم السلام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha