سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ، مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، اجرای مطالبات و انتظارات امام خامنه ای را اولویت اول حوزه انقلابی دانست و بر لزوم توجه ویژه به تربیت طلاب انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام با اشاره به مصوبات اجلاسیه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه، اظهار داشت: با تدبیر مدیر حوزه های علمیه سرفصل هایی از مطالبات و انتظارات رهبر معظم انقلاب استخراج گردید و مقرر شد که همه متولیان حوزه نسبت به این دغدغه ها اهتمام ویژه و اقدام و عمل نمایند.

وی ادامه داد: معاونین ستادی به تبیین برنامه های اولویت دار پرداختند و با توجه به رویکر مدیریت حوزه های علمیه، نگاه ویژه ای به راه اندازی شوراها و کمیسیون های مربوط به هر معاونت وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به اینکه طلاب، روحانیون هدف اصلی برنامه ها هستند، خاطرنشان کرد: سامانه های جامع از سوی معاونت های ستاد برای خدمت رسانی سریع و آسان به طلاب، روحانیون و اساتید طراحی گردیده است که تمامی مجموعه مدیریتی حوزه استان بعد از ابلاغ از سوی ستاد، نسبت به تسلط بر این سامانه ها اقدام نمایند

وی تصریح کرد: اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری و توجه به مباحث حوزه انقلابی، باید در تمام ابعاد حوزه خود را نشان دهد و نگذاریم که دشمن یا دشمنان راه نفوذی در بدنه حوزه داشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های معرفت و بصیرت افزایی، ادامه داد: برگزاری دوره اندیشه ولایت که برای سال دوم بصورت استانی برگزار می شود، می تواند طلابی قوی و مستعد و انقلابی را تربیت کند تا در آینده برای انقلاب موثر باشند.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان با تقدیر از عوامل برگزار کننده دوره میثاق طلبگی و اندیشه ولایت، گفت: این برنامه ها بنا بر نیاز تهذیبی و معرفت افزایی بسیار با اهمیت هستند و معاونین حوزه استان تا می توانند به دنبال اجرای برنامه های سازنده و مورد استقبال طلاب باشند.

برپایه این گزارش، در این جلسه معاونین حوزه علمیه ایلام گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha