شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگداشت دو روحانی شهید در عراق

حوزه/ روز گذشته مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت دو و رحانی شهید حوزه علمیه عراق به نام فرمانده شهید مقصد الجبوری و فرمانده شهید علی المالکی برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت دو و رحانی شهید حوزه علمیه عراق به نام فرمانده شهید مقصد الجبوری و فرمانده شهید علی المالکی برگزار شد.

این دو روحانی شهید روحانی سال گذشته در عملیات آزادسازی تلعفر در غرب استان نینوا به شهادت رسیدند.

اما در مراسم بزرگداشت این دو روحانی حوزه علمیه، جمعی از فضلای حوزه علمیه نجف اشرف، روحانیون رزمی تبلیغی عضو کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق، گروهی به نمایندگی از آستان مقدس حسینی و رزمندگان تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام و جمعی از مردم شرکت داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن بیانیه کمیته ارشادو تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق قرائت شد که در آن به فضائل و ویژگی های این دو روحانی شهید اشاره شد و تاکید شد که این دو شهید از آغاز صدور فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی به این فتوا لبیک گفتند.

در این مراسم همچنین شیخ علاء الجبوری فرمانده گردان قاسم وابسته به تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام در سخنان خود بر اهمیت نقش مرجعیت دینی نجف اشرف به ویژه حضرت آیت الله سیستانی و همچنین نقش علما و فضلای نجف اشرف در حمایت از مجاهدان جبهه جنگ با تروریست ها تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha