جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بی شک تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تقویت توان داخلی کشور، لازمه پاسخگویی به تحریم های جدید آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سران آمریکا و نمایندگان این کشور با وضع تحریم های جدید بار دیگر نشان دادند که دست از خوی دشمنی و سلطه گری خود برنداشته اند و ما هم باید با قاطعیت بیشتر در برابر گستاخی های آن ها بایستیم.

وی با تاکید بر این که راه حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی تکیه به توان داخل است، گفت: ما اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم، بی شک می توانیم در برابر فشارها و تحریم های دشمنان به خوبی ایستادگی کرده و از عزت و حیثیت خود دفاع نماییم؛ کما این که در طول حدود 4 دهه اخیر نیز تحت اشراف و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری همین طور بوده است.

این اقتصاددان حوزوی همچنین با اشاره به لزوم هوشیاری و بصیرت در شرایط حساس کنونی خاطرنشان کرد: چنانچه ما بخواهیم در کشور شاهد ایجاد شغل پایدار و رفع مشکل بیکاری نسل جوان باشیم، بی شک باید به دنبال ایجاد زمینه ها و بسترهای تقویت و رونق تولید ملی و رفع موانع فراروی آن بوده و در این باره همه مسئولان باید با همدلی و وحدت روی به کار جهادی بیاورند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha