پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در قم واقع شده است که به برکت حضور این بانوی بزرگوار، حوزه این شهر محل نشر علوم اسلامی، تبیین آیات الهی، سایر علوم معرفتی، انتقال این مفاهیم به جهان اسلام و تفقه در دین است.

بتول بابایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) در بهشت برین تمام شیعیان را شفاعت می کنندگفت: شیعیان به خصوص خواهران و برادران طلبه باید عصمت، برتری ویژه در علم و دانش و جهاد را از ایشان بیاموزند.

استاد حوزه خواهران رمز قداست قم را حرم مطهر حضرت معصومه(س) دانست و تصریح کرد: گوشه گوشه حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تجلی گاه بانو فاطمه زهرا(س) است.

وی  عامل موفقیت، پیشرفت، آرامش طلاب در آموزش و برکت روحانیون را همجواری حوزه علمیه قم در کنار حرم مطهر حضرت معصومه(س) دانست.

بابایی  با بیان این که حضرت معصومه(س) عالمه ای دانا، مدیره ای بی نظیر، مبلغه دین و حکیمه علوم امام موسی بن جعفر(ع) بودند، ابراز داشت: شخصیت کریمه اهل بیت(س) مانند یک نیروی مغناطیسی وجود انسان ها را به یاد بانو زینب کبری(س) در غربت کربلا می اندازد.

استاد حوزه خواهران اصفهان ابراز کرد: برای بسیاری از مراجع تقلید حضوردر کنارمرقد کریمه اهل بیت(ع) جای بسی افتخار است و در شهر قم مرقد بسیاری از علما و مراجع هم در جوار حرم حضرت معصومه(س) قرار دارد.

وی با اشاره به قم به عنوان مرکز مهم جهان اسلام، تصریح کرد: بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در این مرکز واقع شده است که به برکت حضور این بانوی بزرگوار صبحگاهان و شامگاهان این شهر محل نشر علوم اسلامی، تبیین آیات الهی، سایرعلوم معرفتی، انتقال این مفاهیم به جهان اسلام و تفقه در دین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha