شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 421310
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کالای ایرانی

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) در اقدامی خودجوش، با دایر نمودن فروشگاهی در این شهرستان در حمایت از تولید، عرضه و فروش محصولات ایرانی اسلامی و اشاعه سبک زندگی گام برمی دارند .

خانم فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت: طلاب این مدرسه در اقدامی خودجوش، با دایر نمودن فروشگاهی در این شهرستان در حمایت از تولید، عرضه و فروش محصولات ایرانی اسلامی  و اشاعه سبک زندگی گام برمی دارند .

وی با بیان اینکه حمایت از تولید کالای ایرانی اسلامی و فرهنگ سازی برای استفاده از این محصولات از تاکیدات مقام معظم رهبری است بیان داشت: برای فرهنگ سازی استفاده از این تولیدات مبلغان و طلاب نقش اثرگذاری دارند و باید با تبلیغ و تبیین اثرات و برکات حمایت و استفاده ازکالای ایرانی اسلامی این فرهنگ را در بین آحاد جامعه نهادینه کنند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر افزود: در این فروشگاه که توسط طلاب این مدرسه اداره می شود محصولات حجاب و عفاف و لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای استفاده نوجوانان و جوانان به فروش می رسد .

 شاهوردی در پایان همچنین از برگزاری نشست ویژه با موضوع مهدویت در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات مهدوی برای طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر خبر داد و گفت: این نشست نیز عصر امروز شنبه 7 مرداد با حضور استاد اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد .   

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha