پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان بوشهر از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی آذرشب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: دوره میثاق طلبگی با شرکت 150 نفر از داوطلبان ورود به حوزه علمیه در اردوگاه الغدیر شهر خان زنیان استان فارس در حال برگزاری است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر زمان برگزاری این دوره را یک هفته عنوان کرد و افزود: این دوره تا 14 مرداد ادامه خواهد داشت و برنامه هایی همچون برگزاری 10 حلقه معرفتی، اجرای برنامه های متناسب با دهه کرامت، برپایی غرفه فروش لباس طلبگی(عبا و پیراهن)، شبی با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، جلسات بصیرت سیاسی، زیارت حضرت احمد بن موسی(ع)،  نرمش صبحگاهی جلسات درس اخلاق با حضور اساتید اخلاق، جلسات پرسش و پاسخ، دعا خوانی، برپایی نمازهای جماعت، از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای این دوره است.

وی، آشنایی داوطلبان با امور آموزشی و تهذیبی در حوزه، نظم در حوزه، اولویت دادن به دغدغه های ورودی های جدید و اصلاح بینش نسبت به حوزه را از جمله موضوعات حلقه های معرفتی این دوره است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه تعداد 25 نفر از اساتید و کادر مدیریتی حوزه استان در این دوره حضور دارند گفت: در این دوره به صورت روزانه موضوعاتی همچون رسم طلبگی، اخلاق و آداب طلبگی، آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه در قالب 12 کلاس آموزشی برای چهار گروه برگزار می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha