جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرهادی 

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهر کبودرآهنگ با اشاره به برگزاری طرح تابساتی این مدرسه گفت: طلاب باید از فرصت تعطیلات تابستانی بهره برداری علمی و تهذیبی کنند.

حجت الاسلام محمد علی فرهادی، مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهر کبودرآهنگ در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»در همدان بیان داشت: مدرسه امام مهدی(عج) از مدارس تازه تاسیس حوزه علمیه همدان به شمار می رود که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ شروع به کار کرده است.

وی در ادامه با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه گفت: مدرسه امام مهدی(عج) در سال تحصیلی جدید یک پایه تحصیلی جذب می کند که در دوره میثاق طلبگی که در شهر ملایر برگزار شد 18 نفر پذیرش کرده است.

مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) شهر کبودرآهنگ با اشاره به برگزاری طرح تابساتی این مدرسه، گفت: دوره تابستانی این مدرسه از ششم تیر لغایت ششم مردادماه برای تمامی طلاب مدرسه برگزار شد .

وی در ادامه افزود: این دوره شامل کلاس های ادبیات عرب، آشنایی با نهج البلاغه، آشنایی با رشته های حسن حفظ و حسن تجوید، تجزیه و ترکیب کاربردی با استفاده از آیات قرآن و برنامه مفرح ورزشی می شود.

حجت الاسلام فرهادی اضافه کرد: ادبیات عرب در حوزه های علمیه دارای اهمیت بالایی است و آنچه که مهم تر است کلاس های کاربردی ادبیات عرب و تجزیه و ترکیب است.

وی در ادامه تصریح کرد: طلاب مدرسه امام مهدی(عج) در کارگاه های کاربردی تجزیه و ترکیب که با محوریت آیات قرآن برگزار می شد، همه روزه شرکت می کردند.

مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) شهر کبودرآهنگ گفت: قرآن و نهج البلاغه منابع عظیم الهی هستند و بهترین منابع  سبک زندگی اسلامی به شمار می روند.

حجت الاسلام فرهادی در پایان گفت: تابستان زمان مناسبی برای آشنایی طلاب سطح یک با معارف قرآن، نهج البلاغه و روایات اهل بیت(ع) که این مساله نباید در برنامه های تابستانی مدارس فراموش شود.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha