جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از برگزاری آزمون تخصصی رشته حقوق و قضای اسلامی در مدرسه علمیه خان استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری آزمون تخصصی رشته حقوق و قضای اسلامی در مدرسه علمیه خان استان یزد خبر داد، گفت: ان شاءالله طلاب با همت مضاعفی که دارند می توانند با موفقیت این امتحانات را پشت سرگذاشته و سال 9۷ _9۶ ، برای سومین سال پیاپی در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی مشغول به تحصیل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت طلاب جدیدالورود در دوره ی اختبار و تثبیت شهرستان یزد اشاره کرد و افزود: این دوره در شهرستان یزد، به علت تعمیرات در مدرسه علمیه امام خمینی یزد در مدرسه علمیه شفیعیه برگزار می شود.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره 80 نفر هستند، خاطر نشان کرد: عزیزانی که در این دوره شرکت کرده اند به شرط کسب امتیاز لازم ، در سال آینده در حوزه علمیه مشغول به تحصیل خواهند شد و در غیر اینصورت اجازه حضور پیدا نخواهند کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه گزینش طلاب جدید الورود براساس کیفیت بوده نه کمیت، اضافه کرد: بحمدلله شرکت کنندگان در آزمون های ورودی از دانش آموزان متوسط روبه بالا و عالی در سطح آموزش و پرورش بوده اند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha