پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این که تکیه اصلی دشمن بر تغییر رفتار مردم است، گفت: هیچ مانوری در دنیا مانند حضور مردم در صحنه نتوانسته است که توطئه های دشمن را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار «حوزه» در بیرجند، نصرت الله لطفی، ظهرشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: شورای هماهنگی وظیفه سیاست گذاری و برنامه ریزی و مدیریت مراسم عمومی و ایام الله را بر عهده دارد.

وی با اشاره به وظایف و رسالت های این نهاد بیان کرد: حمایت یا محکوم کردن اتفاقات غیرمترقبه در عرصه داخلی و بین المللی نیز بخش از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه تاثیرات فراخوان شورای هماهنگی در فتنه سال 88 تاثیر زیادی داشته است، گفت: شورای هماهنگی یک نهاد عمومی غیردولتی و حاکمیتی در راستای منافع ملی و خط رهبری است.

وی با اشاره به حادثه 9 دی بیان کرد: فعالیت شورای هماهنگی در 9 دی ماه فعالیتی موثر در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران بوده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اینکه امروز تکیه اصلی دشمن بر تغییر رفتار مردم است، اظهار داشت: امروزه بی دادگاه، فضای مجازی از سوی دشمن برای انحراف رفتار مردم موج آفرینی می کند.

وی با بیان اینکه کارآمد ترین نظام در خنثی کردن توطئه های دشمن نظام متکی به مردم است، افزود: هیچ مانوری در دنیا مانند حضور مردم در صحنه نتوانسته است که توطئه های دشمن را از بین ببرد.

لطفی با اشاره به برنامه های پیش رو شورای هماهنگی تبلیغال اسلامی بیان کرد: برگزاری چهلمی سالگر پیروزی انقلاب اسلامی در سطح وسیع و بین المللی از مهم ترین برنامه های پیش رو است.

برپایه این گزارش، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام ابراهیم زاده، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تقدیر و حجت الاسلام ملایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha