چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خاکباز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای ویژه برنامه های برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه و شاخص استان، با محوریت روحانیون خبر داد .

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد از اجرای برنامه های دهه کرامت در بیش از 10امامزاده شاخص استان لرستان خبر داد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در کشورمان به دلیل حضور امامزادگان در ایران اسلامی است .

وی با بیان اینکه امروز امامزادگان و بقاع متبرکه مرکز فعالیت های قرآن و عترت هستند، افزود: تروج فرهنگ قرآن و عترت در بقاع متبرکه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه بقاع متبرکه مرکز نشر و اشاعه سبک زندگی قرآنی و اسلامی است خاطر نشان کرد: مبلغان با استقرار در امامزادگان و بقاع متبرکه علاوه بر اجرای برنامه های دینی، به زائران و مخاطبان مشاوره های فرهنگی و اجتماعی در حوزه های مختلف نیز ارائه می دهند .

حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه دهه  کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج سیره و سنت اهل بیت (ع) در جامعه است، یادآور شد: برگزاری همایش هایی پیرامون معرفی سیره حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، تجلیل از نقش امامزادگان در ترویج و احیای معارف دینی، برپایی نمایشگاه های دینی فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشن ها و آئین های ویژه از جمله مهمترین برنامه های دهه کرامت در امامزادگان و بقاع شاخص استان به شمار می رود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha