جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه کرامت

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر گفت: طلاب و اساتیدتلاش کنند تا با برگزاری گفتمان های دینی و نشست های متعدد برای دختران و زنان، نسبت به استحکام پیوند خانوده و نقش زن در تربیت دینی فرزندان مطالب مورد نیاز را به جامعه هدف منتقل نمایند .

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به ضرورت توجه و ارج نهادن به دهه کرامت و مقام و منزلت والای اهل بیت (ع )، گفت: دهه کرامت دهه ارج نهادن به ارزش های اسلامی و شیعی است .

وی با اشاره به اینکه گسترش و اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با توطئه های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دشمن است، خاطر نشان کرد: توسعه و تعمیق برنامه های دهه کرامت و بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) در جامعه می تواند در راستای خنثی سازی این تهدیدات در موثر باشد .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان اینکه طلاب این مدرسه در طول دهه کرامت با حضور در جلسات مختلف، نسبت به فرهنگ سازی در امر حجاب و عفاف در بین دختران  تلاش می کنند، یادآور شد: طلاب و اساتید این مدرسه تلاش خواهند کرد تا با برگزاری گفتمان های دینی و نشست های متعدد برای دختران و زنان نسبت به استحکام پیوند خانوده و نقش زن در تربیت دینی فرزندان مطالب مورد نیاز را به جامعه هدف منتقل نمایند .

 آزادبخت همچنین با اشاره به استمرار و مداومت برگزاری طرح نهضت قرآنی توسط طلاب این مدرسه، گفت: در این طرح طلاب و اساتید با برگزاری جلسات متعدد روخوانی، روان خوانی، تفسیر و برگزاری کلاس های احادیث و احکام برای دختران و زنان شهرستان، نسبت به توسعه فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی قدم بر می دارند .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در پایان گفت: جلسات قرآنی هر هفته با حضور طلاب و اساتید مدرسه برای بانوان در سنین مختلف در طول سال برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha