پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهش جامعه المصطفی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهش جامعه المصطفی با حضور حجت السلام والمسلمین مهدوی مهر جانشین رئیس جامعه المصطفی و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت در سالن جلسات سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ارائه تاریخچه ای از تأسیس معاونت پژوهش جامعه المصطفی العالمیه، اظهار داشت: با توجه به سابقه حضور و تلاش های روز افزون حجت الاسلام والمسلمین عباسی در معاونت پژوهش جامعه المصطفی، به نوعی پیشرفت های بحث پژوهش در المصطفی مرهون همت و مجاهدت عزیزانی چون ایشان است.

جانشین رئیس جامعه المصطفی در ادامه با بیان این که آدمی همواره باید قدردان نعمت های الهی باشد، اظهار داشت: متأسفانه در بسیاری از مواقع، انسان قدر نعمت های الهی را بعد از آن که از دست می دهد، متوجه می شود.

وی با تأکید بر این که باید قدردان شخصیت های متفکر و اندیشمند با توان مدیریتی بالا که انگیزه فراوانی برای دفاع از مرزهای فکری و اعتقادی اندیشه اسلامی دارند، باشیم، خاطرنشان کرد: همزمانی خستگی ناپذیری از فعالیت و پرتلاشی با تواضع و فروتنی یکی از شاخصه های مهم المصطفائیان است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با اشاره به این که نعمت های بزرگ الهی را باید دائما یادآوری نموده و شکرگزار توفیقات الهی باشیم، تصریح کرد: همیشه قدردان الطاف الهی بوده، به حضور عزیزان ارزشمند به عنوان نعمت های الهی در جامعه المصطفی می بالیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم تغییرات مدیریتی صورت گرفته در جامعه المصطفی، فعالیت ها را در عرصه های مختلف به اوج خود برساند.

جانشین رئیس جامعه المصطفی در بخش دیگری از سخنان خود به سابقه فعالیتی حجج اسلام والمسلمین عباسی و بی نیاز اشاره نمود و اذعان داشت: برخورداری از روحیه خستگی ناپذیری، ارزشی بودن تفکر مدیریتی، خلوص در فعالیت ها، فهیم، پرتلاش و توانمندی در کارها و برخورداری از فکر و اندیشه تحولی از مهمترین شاخصه های این دو بزرگوار است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت معاونت پژوهش و آموزش جامعه المصطفی با قوت، قدرت و همت مضاعف ادامه یافته، در این عرصه شاهد درخشش و بهره مندی روز افزون از ثمرات ارزشمند المصطفائیان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha