شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بی نیاز - معاون پژوهش المصطفی

حوزه/ معاون جدید پژوهش جامعه المصطفی با تأکید بر این که اعتبار هر مجموعه آموزشی- علمی، به آثار و ثمرات علمی آن وابسته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فضای جدیدی که ایجاد شده است، بتوانیم همدلی و همکاری روز افزونی را در راستای ارتقاء و اعتلای اندیشه های دینی در حوزه های بین المللی رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز، معاون پژوهش جامعه المصطفی در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید پژوهش المصطفی ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت و تقدیر و تشکر از همکاران معاونت پژوهش اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این مسیر نورانی خدمتگذاری شایسته بوده، تغییرات صورت گرفته منشأ خیر و برکت بیشتری را برای جامعه المصطفی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این که پیشرفت های شکل یافته در جامعه المصطفی، فضل الهی و عنایت اهل بیت(علیهم السلام) بوده و مرهون تلاش های مجاهدگونه المصطفائیان است، اظهار داشت: معاونت آموزش و پژوهش محوری ترین و مهمترین معاونت های جامعه المصطفی به شمار می روند، امیدواریم ضمن بهره مندی از تجربیات دوستان، از مشاوره های عزیزان در راستای پویایی هرچه بیشتر فعالیت ها بهره مند شویم.

معاون جدید پژوهش جامعه المصطفی با تأکید بر این که اعتبار هر مجموعه آموزشی- علمی، به آثار و ثمرات علمی آن وابسته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فضای جدیدی که ایجاد شده است، بتوانیم همدلی و همکاری روز افزونی را در راستای ارتقاء و اعتلای اندیشه های دینی در حوزه های بین المللی رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در پایان تأکید کرد: باید ضمن ادامه تلاش ها و زحمات گذشته، فرایندهای فعالیتی جامعه المصطفی را در حوزه های مختلف تکمیل نموده، با رویکردی رو به جلو به سمت ارتقاء فعالیت های بین المللی قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha