جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خادم رضوی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اجرای طرح «خادمان رضوی» با مشارکت بانوان مبلغه در این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با بیان اینکه طرح خادمان رضوی با هدف تربیت مربیان برای اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی اجرا خواهد شد افزود: در این طرح خواهران اساتید حوزه علمیه جهت ترویج سیره و منش زندگانی اهل بیت (ع) بویژه امام رضا (ع) در سطح جامعه به تبلیغ خواهند پرداخت .

وی با بیان اینکه در طرح خادمان رضوی هر مدرسه با 13 عضو دوره ها و سرفصل های آموزشی را برای تبیین سبک زندگی اسلامی و تربیت نسلی مومن فرا می گیرند، خاطر نشان کرد : افتتاحیه کانون خادمان رضوی با حضور 25 نفر از کادر اجرایی کانون خادمان رضوی مدارس همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان هدف از برگزاری واحد و هماهنگ این طرح در قالب افتتاحیه کانون خادمان رضوی را توجیه و تبیین دستورالعمل و سرفصل های آموزشی سبک زندگانی اهل بیت (ع) برای مبلغان برشمرد و گفت: در این طرح مبلغان نسبت به ارائه راهکارهای تبیین سیره زندگانی امام رضا(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha