چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ دعموش گفت: انتظار داشتیم برخی افراد که به مشارکت مقاومت در نبرد عرسال اعتراض دارند، خود را به اجماع مردمی ملحق کنند و با مردم همصدا شوند و خود را در دایره تروریست های زیان دیده از این نبرد قرار ندهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله صبح امروز در مراسم یادبودی در منطقه لاسا و در حضور شخصیت های حزبی و علمایی تاکید کرد: جبهه النصره بخشی از لبنان را اشغال کرده بود که اختلافی در مورد لبنانی بودن این سرزمین وجود ندارد.

وی افزود: عملیات آزادسازی عرسال یک تصمیم داخلی و لبنانی بود که با هیچ کدام از کشورهای منطقه و اتفاقات منطقه ای و بین المللی ارتباطی نداشت و نبردی ملی بود که با دستان مجاهدان لبنانی و همکاری ارتش و مقاومت لبنان و با هدف دفاع از تمام لبنان و تمام طوایف آن رقم خورد و شهدایی که در این راه قربانی شدند، شهدای لبنانی هستند که به نیابت از طرف تمام مردم جنگیدند تا حاکمیت و استقلال و خاک لبنان را حفظ کنند.

این مقام ارشد حزب الله گفت: مقاومت، صادقانه و همراه با خلوص برای کشور و مردم لبنان جنگید و از این رو توانست در زمانی بسیار کوتاه و با کمترین خسارت ها دستاوردی بسیار بزرگ را برای لبنان حاصل کند.

مقاومت از اجماع ملی در حمایت از خود برخوردار است

وی افزود: بیشتر مردم لبنان حامی حزب الله و مقاومت هستند تا جایی که می توان این حمایت را نوعی اجماع ملی در حمایت از مقاومت دانست که به ندرت حاصل می شود و ما انتظار داشتیم برخی افراد که به مشارکت مقاومت در این نبرد اعتراض دارند خود را به اجماع مردمی ملحق کنند و با مردم همصدا شوند و خود را در دایره تروریست های زیان دیده از این نبرد قرار ندهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha