پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعزام گروه های جهادی

حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اعزام گروه‌های جهادی به استان‌های محروم کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 26 گروه جهادی در قالب کاروان‌های سلامت و عمرانی به استان‌های محروم کشور اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: گروه‌ها سلامت در ایام دهه کرامت با حضور در شهرستان‌ها و روستاهای محروم خدمات متنوعی در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی،  ترمیم و ساخت مسکن نیازمندان، مسجد، راه‌ و ...  ارائه می‌کنند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: همچنین در این ایام فرخنده برخی از گروه‌های جهادی با حضور در مناطق زلزله‌زده استان خراسان شمالی به ساخت و آبادی این منطقه کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در ایام خجسته و مبارک دهه کرامت نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها نیز گروه‌های جهادی متعددی را در زمینه‌های درمانی و عمرانی به مناطق محروم شهرهای خود اعزام کرده‌اند.

خاکسار قهرودی، عشق و علاقه برای خدمت‌رسانی به محرومین را یکی از ضروریات یک جهادگردان رضوی برشمرد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی با حضور در نقاط محروم کشور به عشق امام مهربانی‌ها بدون هیچ حقوق و چشم داشتی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha