چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ آیت الله مهمان نواز در دیدار اعضای کاروان فرهنگی تبلیغی خادمان امام رضا (ع) با عنوان «زیر سایه خورشید»، با تاکید بر ضرورت تبیین ولایت مداری از نگاه امام رضا(ع)، تصریح کرد: باید ارزش و اهمیت ولایت‌پذیری و ولایتمداری امام رضا (ع) را درک کنیم و از این راه غفلت نورزیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در دیدار کاروان خدام حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی، ضمن ابراز شعف و شور معنوی و قدردانی از حضور خدام رضوی اظهار داشت: اهمیت ولایتمداری در مکتب امام رضا (ع) باید برای مردم تبیین شود.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری و ولایتمداری از ویژگی‌های حرکت امام رضا (ع) بود، گفت: اهمیت ولایتمداری در مکتب امام رضا (ع) باید برای مردم تبیین شود.

وی افزود: باید ارزش و اهمیت ولایت‌پذیری و ولایتمداری امام رضا (ع) را درک کنیم و از این راه غفلت نورزیم.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نعمت مجاورت با حریم ملکوتی علی بن موسی‌الرضا (ع) را زاید الوصف خواند  و تأکید کرد: نباید از این نعمت بی‌اندازه، غافل نباشیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری در مکتب اهل‌بیت (ع) این موهبت را زمینه اشاعه همه خوبی‌ها در جامعه دانست و با تقدیر از این حرکت تبلیغی در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی، خاطرنشان کرد: از زحمات خدام آستان قدس رضوي تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان اجر معنوی درخواست دارم.

حجت‌الاسلام مولایی، نماینده کاروان «زیر سایه خورشید» و خدام حاضر در استان خراسان شمالی هم  در این دیدار گزارشی از عملکرد این طرح ارائه کرد و گفت: امسال دهمین سال برگزاری طرح زیر سایه خورشید است و خدام رضوی در 31 استان و 34 کشور حامل پیام متبرک رضوی خواهند بود و این امر در حال حاضر به جریانی ارزشمند و اثرگذار تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha