جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نبیل رجب

حوزه/ بازداشت فعالان سیاسی و حقوق بشر توسط نظام آل خلیفه و ربودن تعدادی از فعالان برجسته انقلابی و حقوق بشر، اقدامی بزدلانه است که سودی برای آنها نخواهد داشت و مانع سرنگونی آنها نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سازمان دموکراسی در بحرین در نشریه هفتگی خود اعلام کرد: بازداشت فعالان سیاسی و حقوق بشر توسط نظام آل خلیفه و ربودن تعدادی از فعالان برجسته انقلابی و حقوق بشر از جمله خانم ابتسام الصائغ و رضی القطری و محمد خلیل توسط مزدوران نظام، اقدامی بزدلانه است که سودی برای آنها نخواهد داشت و مانع سرنگونی آنها نخواهد شد.

در این مقاله آمده است: نظام بحرین در سرکوب اعتراضات مردمی حامی شیخ عیسی قاسم در الدراز ناتوان است و از این رو راه حمله به مردم و شلیک گلوله به راهپیمایی های مسالمتآمیز را انتخاب کرده است .

این سازمان ادامه داد: نظام بحرین به بازداشت بی رویه و غیر قانونی مدافعان حقوق بشر و فعالان جامعه مدنی و علما و مجتهدان و شکنجه آنها روی آورده است اما نظام آل خلیفه باید بداند این اقدامات نمی تواند مردم و فعالان را سمت کند.

در این نوشته آمده است: جنایت های نظام همه ثبت و ضبط می شود و هیچ گاه محو و فراموش نمی شود و افراد و فعالان شجاعی که امروز بازداشت و زندانی هستند، رهبران و پیشگامان آینده درخشان بحرین هستند که این آینده بسیار نزدیک خواهد بود.

سازمان دموکراسی در ادامه حکم دوسال زندان صادر شده از سوی دادگاه آل خلیفه برای نبیل رجب از فعالان حقوق بشر را محکوم کرد و افزود: تنها اتهام نبیل رجب گفتگو با مطبوعات است و از این رو وی به خاطر استفاده از حق خود در آزادی بیان بازداشت شده است و محاکمه وی نقض آزادی بیان است که بحرین به رعایت آن ملتزم شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha