پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم امین زاده

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: وظیفه حکومت رفتار و قضاوت کریمانه با شهروندان است و به حفظ کرامت شهروندی موظف هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، الهام امین زاده در دومین همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه امام خمینی(ره) بر خدمت کریمانه تأکید کرده اند وظیفه حکومت رفتار و قضاوت کریمانه با شهروندان است و در حکومت اسلامی به حفظ کرامت شهروندی موظف هستیم.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تصریح کرد: وظیفه داریم با شهروندان رفتار کریمانه داشته باشیم، حقوق شهروندی مورد احترام قرار گیرد و هیچ حکمرانی حق ندارد مردم را از خواسته‌های خود محروم کند.

وی با بیان اینکه بانوان در فرهنگ رضوی بسیار می توانند موثر واقع شوند، عنوان کرد: با هر گرایش سیاسی و در هر سمتی که هستیم باید عاری از رذایل اخلاقی، نفاق، ستم‌کاری، شرک و ترس باشیم زیرا شهروندی که دارای پستی های اخلاقی است متوجه فرهنگ رضوی نیست و به آن عمل نمی‌کند.

امین زاده خاطرنشان کرد: کرامت و شرافت خود را بشناسیم و به نعمت‌هایی که خدای متعال در اختیار ما نهاده توجه کنیم چرا که در خصوص ارتباط هر کسی با خدا اطاعت حرف اول را می کند.

گفتنی است، دومین همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی با شعار «عقلانیت و معنویت» با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مشهد مقدس برگزار شد.
انتهای پیام/ 313/ 28

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha