جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار جنبش حماس با امیر عبداللهیان

حوزه/ اسامه حمدان عضو ارشد حماس گفت: فلسطین و قدس همچنان باید محل توجه امت اسلام باشد؛ چراکه درگیری ما با رژیم صهیونیستی و پروژه آزادسازی فلسطین همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در جریان سفر حسین امیر عبداللهیان مشاور رئیس جمهور ایران در امور بین الملل به لبنان، روز گذشته گروهی از جنبش حماس با وی دیدار کردند.

اسامه حمدان از مسئولان حماس پس از این دیدار گفت: این دیدار فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر در مورد تحولات فلسطین به ویژه اتفاقات قدس و مسجدالاقصی در روزهای اخیر است  و ما در این گفتگو تاکید کردیم که مردم فلسطین همچنان بر حق خود در مسجدالاقصی و مدیریت آن پافشاری می کنند و اصرار دارند که صهیونیست ها نباید هیچ دخالتی در این مسجد داشته باشند و اتفاقی که به تازگی و با مقاومت مردم در مسجدالاقصی رخ داد، یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و مسلمانان حامی فلسطین محسوب می شود.

وی افزود: در این دیدار ما همچنین تاکید کردیم که اتفاقات اخیر قدس همچون نقطه آغازی برای اقدامات بعدی و درگیری های آینده ما با اسرائیل با هدف آزادسازی فلسطین و بازپس گیری حقوق و مقدسات اسلامی از صهیونیست ها است.

اسامه حمدان گفت: در مورد مسائل کلی مربوط به فلسطین نیز ما با برادران خود در جمهوری اسلامی ایران اتفاق نظر داشتیم و تاکید کردیم که فلسطین و قدس همچنان باید محل توجه امت اسلام باشد؛ چراکه درگیری ما با رژیم صهیونیستی و پروژه آزادسازی فلسطین همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha