جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیلانی

حوزه/ معاون اداری مالی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش خانوادگی کارکنان حوزه علمیه اصفهان، در شب ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

محسن سیلانی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با بیان فرمایشی از رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه «نگرش اسلام به خانواده، نگرشی درست، اصیل و یك نگاه همراه با اهتمام است كه خانواده اصل قرار داده شده است » گفت: براساس برنامه مستمره ومصوبه هرساله حوزه علمیه اصفهان، اهمایشی تفریحی فرهنگی ویژه کارکنان خدوم حوزه برگزار می شود.

وی در توضیح هدف از برگزاری این همایش تفریحی خانوادگی تصریح کرد:  این همایش با هدف افزایش انگیزه و ایجاد شور ونشاط در بین کارکنان و خانواده های پرسنل مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، همچنین اجرای ماده 2 آیین نامه خدمات رفاهی کارمندان است.

معاون اداری مالی حوزه علمیه اصفهان افزود: این همایش خانوادگی ویژه کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان وخانواده های  آنها در آخر هفته شامگاه پنج شنبه همزمان با شب میلادفرخنده  حضرت ثامن الحجج(ع) برابر با 12مردادماه در اردوگاه تربیتی- فرهنگی شیخ بهائی، در جاده اصفهان-نجف آباد برگزار می شود.

وی عنوان کرد:در این همایش از تعدادی از همسران و فرزندان نمونه کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد، همچنین برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و آموزشی و تفریحی از عصر روز پنج شنبه از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان ازدیگر اقدامات است.

سیلانی اذعان کرد: اعتقاد داریم که همراهی خانواده ها با کارکنان و کارمندان حوزه علمیه می تواند در پیشبرد و تحق قاهداف  و همچنین ارتقا سطح انگیزش کارکنان در انجام خدمت به طلاب بسیار حائز اهمیت است، لذا از برگزاری چنین همایش های تفریحی استقابل کرده و تلاش خود را در راستای برگزاری مستمر ان به صورت هرساله خواهیم نمود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش میزان ارتباط خانواده های روحانیت و طلاب اخص کارکنان حوزه علمیه اصفهان با یکدیگر و با مسئولین مرکز یکی ازاهداف و سیاست های مهم است، که برگزاری چنین اردوهای تفریحی بهترین عرصه برای تحقق این مهم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha