پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خادمان رضوی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اصفهان گفت: در استان اصفهان ۲۶ کانون خادمان رضوی در راستای تبلیغ تخصصی در سراسر استان با محوریت سبک زندگی اسلامی و رضوی تشکیل شده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: کانون خادمان رضوی در دهه کرامت، در حوزه های علمیه خواهران اصفهان افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اصفهان در ادامه  توضیح داد: هدف از فعالیت این کانون ارائه راهکارهای نوین در جهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و آشنایی نسل جوان با سیره و سنت اهل بیت(ع) اس

وی با اشاره به حضور 100 نفر از سرپرستان خادمیاران، مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه سراسر استان افزود: این مراسم با سخنرانی «حجت الاسلام و المسلمین سید عباس وهاب زاده» معاون امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در مدیریت حوزه های علمیه خواهران اصفهان برگزار می شود.

بهشتی با اشاره به فعالیت مبلغان خواهر در راستای نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی اسلامی ادامه داد: مبلغان ما با حضور در کانون خادمان رضوی اموزش های لازم با محوریت راهکارها و شیوه های نوین تبیین سیره زندگانی امام رضا(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه فرا می گیرند.

وی افزود:در استان اصفهان ۲۶ کانون خادمان رضوی جهت تبلیغ تخصصی در سراسر استان با محوریت سبک زندگی اسلامی و رضوی تشکیل شده است.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه کانون خادمان رضوی چهارشنبه 11 مرداد ماه جاری در مدیریت حوزه های علمیه خواهران اصفهان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha