جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داوود زارع

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: حوزه هاي علميه، يکي از مناسب ترين بسترهاي کمال جويي و آرمان خواهي براي خواهراني است که تشنه فراگیری معارف ناب قرآن و عترت اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام داوود زارع، ظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه اظهار داشت: تلاش براي شکوفاسازي استعدادها، رسالت همه کساني است که فکر نو و روحي کمال طلب دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ادامه داد: حوزه هاي علميه، يکي از مناسب ترين بسترهاي کمال جويي و آرمان خواهي براي خواهراني است که هم تشنه معارف ناب قرآن و عترت اند، هم شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان را دارند.

وی ادامه داد: شما که مي خواهيد فکر الهي و پاک داشته باشد و در حريم ارزشهاي متعالي، مبلغي کارآمد، مشاوري امين و مربي اي هدف شناس و تاثيرگذار باشيد، باید با تحصيل در حوزه هاي علميه و فراگيري علوم اسلامي و معارف قرآني، هم از سرچشمه ايمان سيراب شويد، هم به روياندن جوانه هاي مستعد اين مرز و بوم بپردازيد.

حجت الاسلام زارع تاکید کرد: حوزه هاي علميه خواهران آمادگي دارد تا از خواهران علاقه مند به تحصيلات حوزوي ثبت نام به عمل آورده و در خدمت استعدادهايي باشد که مي توانند در عصر حاضر، وجود خويش را وقف تعالي ارزشهاي اخلاقي در جامعه سازند و به مسئوليت خويش در قبال اسلام عزيز و امت مسلمان و جهان اسلام عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha