پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاروان زیر سایه خورشید

حوزه/ هیچ گاه دلاوری نباید از خودگذشتگی رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکنیم، زیرا امنیت امروز ما حاصل ایثار این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، همزمان با دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید هفته گذشته وارد کرمانشاه شدند در قالب 2 کاروان به سراسر این استان سفر کردند و بیش از 200 دیدار با هم مردم این دیار داشتند.

این کاروان ها امروز نیز  دیدار ی با جانبازان دفاع مقدس داشتند.در قالب این برنامه، کاروان خدام حرم رضوی به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز مسئولان استانی از فضل علی سالاری جانباز۸۰ درصد کرمانشاهی عیادت کردند.

در این دیدار نگین حرم مطهر آستان قدس رضوی به خانواده این ایثارگر و جانباز جبهه های حق علیه باطل اهدا شد.

در حاشیه این دیدار، حجت الاسلام عبدالله زاده، مبلغ کاروان خدام حرم رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه، اظهار داشت: هیچ گاه دلاوری نباید از خودگذشتگی رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکنیم، زیرا امنیت امروز ما حاصل ایثار این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه کاروان های حرم رضوی برنامه ای فرهنگی و دینی در راستای اشاعه شئونات مذهبی است، افزود: حضور این 2 کاروان در استان کرمانشاه برای دیدار با مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه بوده است، زیرا هموطنانمان در این خطه عرق و علاقه بسیار ویژه ای به امام رضا (ع) دارند.

حجت الاسلام عبدالله زاده ابراز امیدواری کرد: این گونه کارهای فرهنگی و دینی در کشور تداوم و گسترش یابد تا هجمه های دشمن ناکارآمد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha