چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خادمان رضوی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: راه اندازی و ایجاد کانون خادمان رضوی، راهی برای گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم سمیه عزیزی امروز در مراسم افتتاح کانون خادمان رضوی که با حضور 25  نفر از مبلغان لرستانی در طرح خادمان رضوی که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار شد، با بیان این که طرح خادمان رضوی با هدف تربیت مربیان و مبلغان برای اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی- ایرانی اجرا خواهد شد، افزود: در این طرح خواهران اساتید حوزه علمیه جهت ترویج سیره و منش زندگانی اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در سطح جامعه به تبلیغ خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در طرح خادمان رضوی هر مدرسه با 13 عضو دوره ها و سرفصل های آموزشی را برای تبیین سبک زندگی اسلامی و تربیت نسلی مومن فرا می گیرند، خاطر نشان کرد: در این طرح مبلغان راهکارهای سبک زندگی دینی را در جامعه تبلیغ و نهادنه می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان هدف از برگزاری واحد و هماهنگ این طرح در قالب افتتاحیه کانون خادمان رضوی را توجیه و تبیین دستورالعمل و سرفصل های آموزشی سبک زندگانی اهل بیت (ع) برای مبلغان برشمرد و گفت: در این طرح مبلغان نسبت به ارائه راهکارهای تبیین سیره زندگانی امام رضا(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha