سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
گوشت خوک

حوزه/ یک خانواده مسلمان در آلاباما که از اغذیه فروشی مک دونالد ساندویچ مرغ سفارش داده بودند متوجه می‌شوند که تکه‌های باریک گوشت خوک مخفیانه در غذای آن‌ها گنجانده شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از decaturdaily، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در ایالت آلابامای آمریکا، با انتشار تصویری از ساندویچ مرغ خریداری شده از اغذیه فروشی زنجیره‌ای مک دونالد، اعلام کردند که این اغذیه فروشی از روی عمد گوشت خوک به خورد خانواده مسلمان داده است.

خاله حدید مدیر اجرایی شورای کایر در آلاباما در این باره گفت: این خانواده مسلمان روز دوشنبه، برای صرف ناهار به این اغذیه فروشی شعبه مک دونالد مراجعه کرده‌اند، آن‌ها برای اینکه غذای حلال بخورند  14 عدد ساندویج مرغ سفارش می‌دهند، اما هنگام خوردن ساندویچ‌ها متوجه می‌شوند که ساندویج‌ها طعم دودی عجیبی دارند. آن‌ها سپس ساندویچ‌ها را باز کرده و می‌بینند که در داخل هر ساندویچ در کنار مرغ، قطعه نازکی از گوشت بیکن یا همان گوشت خوک گذاشته شده است.

حدید افزود: گوشت خوک به صورت بسیار کوچک و به گونه‌ای در میان مرغ گذاشته شده که مشتری متوجه آن نمی‌شده است. به همین دلیل نیز ما معتقدیم که این عمل از روی عمد انجام شده است. تعداد ساندویچ‌ها نیز زیاد بوده و احتمال اشتباه وجود نداشته است.

این درحالی است که صاحب این مغازه حاضر به پذیرش اتهامات وارده نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha