چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 421618
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
خادمین

دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان بوشهر، از برگزاری مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی خبر داد و گفت: مراسم استقبال از چهار خادم آستان قدس رضوی، فردا با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر بهزاد طاهامنش امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی در بوشهر خبر داد و گفت: مراسم استقبال از چهار خادم آستان قدس رضوی فردا با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان بوشهر افزود: این مراسم ساعت 20:45 دقیقه با نورافشانی در میدان قدس بوشهر شروع می شود و از این میدان تا مصلی جمعه بوشهر را خادمین برنامه ساز و نقاره خوانی را اجرا خواهند کرد.

وی بیان داشت: پس از برنامه استقبال مراسم زیر سایه خورشید در مصلای جمعه بوشهر با حضور خادمین حرم رضوی و مردم و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی برگزار می شود.

طاهامنش از اهدای هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شرکت کنندگان در مراسم زیر سایه خورشید خبر داد و گفت: این هشت کمک هزینه بر اساس قرعه کشی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان بوشهر اهتزار پرچم رضوی توسط خدام آستان قدس، مولودی خوانی و تقدیر از مهدی طارمی بهترین بازیکن ایران به دلیل اهدای جوایز خود به موزه آستان قدس رضوی را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های خدام رضوی در بوشهر گفت: عیادت از بیماران بیمارستان های تامین اجتماعی، شهدای خلیج فارس و بیمارستان قلب بوشهر(بنت الهدی) و دیدار با خانواده شهید سردار هدایت احمدنیا از شهدای دفاع مقدس از برنامه های روز پنجشنبه خدام رضوی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین افتخاری IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    عکس بالا مربوط است به روستای چوبینه شهرستان اوج قزوین که اشتباها" به استان بوشهر نسبت داده شده است.