سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میلاد امام رضا

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی از افتتاح ۹۰ کانون خادم یاری رضوی در این استان در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، محمد اکبرزاده، صبح امروز در مراسم افتتاحیه کانون خادم یاری مسجد مزین به نام مبارک امام رضا (ع(  در بجنورد، با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: به برکت دهه کرامت و هم‌زمان با میلاد فرارسیدن امام رضا (ع) 45 کانون خادم یاری در 45 دهستان و 45 کانون خادم یاری در مناطق مختلف شهری استان افتتاح شد.

وی افزود: کانون‌های خادم یاری با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد مراکزی برای شناسایی محرومان هر منطقه و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف ایجاد می‌شود. 

اکبرزاده با اشاره به اینکه شهروندان علاقه مند می‌توانند در کانون‌ها ثبت‌نام کنند و خادم یار شوند، گفت: خادم یاران رضوی در تخصص‌ها و اولویت‌های مختلف و با توجه به نیازهای مناطق و کانون‌های استان به‌کارگیری می‌شوند.

وی فعالیت دفاتر استانی آستان قدس رضوی را دو محور برشمرد و اظهار داشت: ترویج معارف قرآنی، فرهنگ و سبک زندگی رضوی و رسیدگی به امور محرومین و مستضعفین ازجمله وظایف مهم دفاتر استانی آستان قدس رضوی است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha