سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کاروان زیر سایه خورشید

حوزه/ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با حضور اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، همزمان با میلاد پربرکت امام رضا(ع)، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه، صبح امروز  با حضور اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» افتتاح شد.

در این مراسم که با استقبال مردم و مسئولان استان کرمانشاه همراه گردید، قرائت صلوات خاصه این امام همام، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و... از جمله برنامه های آن بود.

حسن موحد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه، در حاشیه این مراسم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: کرمانشاه و مردمانش از دیرباز مردمی ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(علیهم السلام) بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه، شهر حماسه، دلاوری و کربلای ایران اسلامی نامیده می شود، افزود: در 8 سال دفاع مقدس مردم این دیار افتخار آفریدند و امروز خون این عزیزان باعث پایداری و اقتدار نظام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه ادامه داد: امروز می بینیم که حرکت های اسلامی و دینی زیادی در ایران و بیش از 40 کشور دنیا همانند اربعین، دهه کرامت و... در حال ایجاد است که این نشان از جهان شمول شدن دین مبین اسلام دارد.

وی با تشکر از استقبال خوب مردم کرمانشاه از کاروان های خدام حرم رضوی در استان، تاکید کرد: با افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، دسترسی مردم این خطه به حرم مطهر امام رضا (ع) سهل و آسان می گردد و این هدیه ای معنوی به ولایتمداری ساکنان این دیار قهرمان پرور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه محمدی عالیبری IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 0
    من اسلام ابادغرب زندگی میکنم الان میخوام انشالله براخادمی اقاامام رضاثبت نا کنم ادرس استان قدس رضوی روتواسلام ابادمیخواستم لطفاکمکم کنیدیامیشه راهی داشته باشه اینترنتی ثبت نام کنم
  • غزل IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شما به کسایی که روز تولدشون با ولادت امام رضا یکیه جایزه میدید؟