جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 421709
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
بازپژوهی آثار معاد

حوزه/ کتاب " بازپژوهی آیات معاد " به قلم آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و تقریر و تنظیم سید جواد حسینی توسط معاونت پژوهشى مركز فقهى ائمه اطهار(عليهم‌السلام) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کتاب حاضر در پنج فصل تهیه و تدوین شده است که عناوین فصل ها عبارتند از: فصل اول: حکمت و حقیقت مرگ؛ فصل دوم محبوبیت دیدار پروردگار و مذمت فرار از مرگ؛ فصل سوم، فرشته مرگ؛ فصل چهارم، چگونگی جان دادن و فصل پنجم، برزخ و حالات قبر.

در کتاب " بازپژوهی آیات معاد "، بخشی از این آیات مورد بحث قرار گرفته و از خداوند متعال توفیق ادامه و تکمیل آن را مسئلت دارم و سعی بر آن شده است که در موارد مناسب از شیوه‌های اجتهادی و اصولی استفاده شود و آیات متعدد علاوه بر تکیه بر کلام حاملان اصلی قرآن، ائمه معصومین(عليهم السلام)، با صناعت علم اصول نیز مورد تحلیل قرار گیرد.

مباحث و دروس  آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی به همت  حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد حسینی‌خواه  در پنج فصل و  437 صفحه تحقیق و تقریر و به زیور طبع آراسته گردید.

در این کتاب بیان می شود که بحث از آيات معاد را بر حسب ترتيبي که مرحوم علاّمه بيان کرده‌اند آغاز مي‌کنيم. البته ضمن مباحث، عناويني را که ايشان بدان‌ها اشاره نکرده، نيز آيات ديگري که وجود دارد و ايشان ذکر نکرده‌اند را مطرح خواهيم کرد.

علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند به آدرس شهر مقدس قم، نبش میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) مراجعه نموده و یا با  شماره تلفن: 02537749494 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha