پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ طلاب و کادر مدرسه علمیه شهید صدوقی قم، طی بیانیه‌ای ضمن قدردانی از برنامه‌های آیت‌الله اعرافی در جامعه المصطفی العالمیه، خواستار تحول در حوزه علمیه شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، طلاب و کادر مدرسه علمیه شهید صدوقی قم، در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از برنامه‌های حضرت آیت الله اعرافی در جامعه المصطفی، خواستار تحول در حوزه علمیه شدند که متن این بیانیه بدین شرح است:

حضرت آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه؛

در این چند روز اخیر متوجه شدیم که جامعه المصطفی(ص) العالمیه با به کارگیری مبانی عمیق حوزه علمیه، استفاده از منطق انقلاب اسلامی و مدیریت قوی و تدابیر عالمانه حضرتعالی توانسته تحولات عظیمی را در سطح بین المللی رقم بزند و ملت های زیادی به وسیله این برنامه‌ها به سوی اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی گرایش پیدا کنند و این موضوع بسیار باعث خوشحالی و امیدواری ما شد.

ما زمانی که متوجه شدیم فعالیت ها و برنامه‌های شما رضایت ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را هم به دنبال داشته و ایشان خطاب به حضرتعالی فرموده‌اند: "من از عملکرد شما در جامعه المصطفی در این سال های ممتد رضایت کامل دارم" و همچنین در زمانی که مدیر حوزه‌های علمیه کشور شدید، فرمودند "وقع الحق فی محله" و نسبت به برنامه ای که برای حوزه علمیه نوشتید، فرمودند "برنامه شما را خوانده‌ام و می‌پسندم و قبول دارم؛ اگرچه بلند پروازی‌هایی دارد اما بلند پروازی‌هایی درست و عمیق است. بیست سی درصد هم اگر از آن برنامه بشود خیلی است. آسیب شناسی‌ای هم که در برنامه‌تان مطرح کردید درست و عمیق است."

این موضوع باعث خوشحالی و سرور دو چندان ما شد و بسیار خرسند و امیدوار شدیم که مدیر حوزه‌های علمیه این چنین شخصیتی است.

تقاضای کادر و طلاب حوزه علمیه شهید صدوقی واحد 5 از حضرتعالی این است که همانگونه که در جامعه المصطفی موفق به انجام تحولات بزرگی شدید، در حوزه علمیه نیز همین تحولات را با استفاده از مبانی عمیق حوزوی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رقم بزنید.

مدیریت، کادر و طلاب حوزه علمیه صدوقی واحد 5 آمادگی کامل خود را برای کمک و یاری رساندن به حضرتعالی در جهت اجرای این تحولات در حوزه علمیه با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی اعلام می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha