جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه دومین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی

حوزه/ مراسم افتتاحیه سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم اسلامی امروز با حضور و سخنرانی دکتر حدادعادل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه سومین طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در قم عصرگاه امروز با حضور عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام و صدها دانشجوی نخبه کشور در قم آغاز به کار کرد.

این مراسم به همت دفتر تبلیغات اسلامی برای سومین بار در قم و تالار همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شده و در ابتدای آن، دکتر حداد عادل، عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام، برگزاری این طرح را گامی عملی از سوی دفتر تبلیغات در جهت تشریح اهداف تحول علوم انسانی دانست.

 گفتنی است، حجت‏‎الاسلام والمسلمین پارسانیا نیز در این مراسم گفت: دانشجویان در این طرح نظریه‌هایی را فراگرفته و به شکل کاربردی فرا می گیرند؛ این طرح به دنبال آن است که در باره دانشی که به دنبال فراگرفتن آن هستیم نیز اندیشه کنیم و در حقیقت به دانش خود، علم داشته باشیم.

در ادامه این مراسم حجت‎الاسلام لکزایی مدیر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت این طرح بر لزوم استمرار این حرکت فرهنگی تاکید کرد.

گفتنی است پس از پایان این مراسم، ۳۹۰ نفر از دانشجویان نخبه رشته‎های علوم اسلامی به دهکده وسف رفته و در آنجا در دوره‎ تخصصی گفتمان علوم اسلامی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه شرکت می‎کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha