شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جامعه

حوزه/ داوطلبانی که در هنگام مصاحبه مدارکشان ناقص بود، از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پذیرش جامعه‌الزهرا(س) مدارک خود را ویرایش یا تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اعلام این که مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی این موسسه علمی ـ آموزشی از ۶ خردادماه تا ۱۰ مردادماه انجام شد، از داوطلبانی که در هنگام مصاحبه، مدارکشان ناقص بود، خواست تا از ۱۵ تا ۲۰ مردادماه با مراجعه به سامانه پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، با توجه به اینکه هرکدام از مدارک خواسته شده از داوطلبان، دارای امتیاز خاصی در کارنامه نهایی فرد است، عدم ارائه یا تکمیل مدارک، موجب کسر امتیاز می‌شود و احتمال حذف داوطلب را به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمره قبولی افزایش می‌دهد.

گفتنی است، نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اول شهریورماه اعلام می‌شود. دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی نیز اواخر مردادماه در سامانه پذیرش این مؤسسه آموزشی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌بایست پیش از ثبت نام نهایی در روزهای سوم تا دهم شهریورماه، حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند و با توجه به شرایط مندرج در آن، اقدام به ثبت نام در نیمسال اول یا دوم آموزشی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha