جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ تروریست های داعش نیز باید از سرنوشت جبهه النصره در عرسال لبنان عبرت بگیرند و در غیر این صورت سرنوشت آنها نیز شکست خفّت بار خواهد بود؛ زیرا رزمندگان و مجاهدان شجاع ما با چشمان بیدار خود از لبنان و مردم و امنیت کشور پاسداری می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، جبهه العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نبرد ما با صهیونیست ها و تکفیری ها نبردی دنباله دار و بی پایان است؛ چراکه تروریست ها در کشورهای مختلف گسترده شده اند و از حمایت های غیر قابل توجیه برخی کشورهای منطقه و بین الملل نیز برخوردار هستند.

العمل الاسلامی افزود: انسان عاقل از سرنوشت دیگران عبرت می گیرد و این در صورتی است که عقل و وجدان داشته باشد و تروریست های داعش نیز باید بهتر است از سرنوشت جبهه النصره در عرسال لبنان عبرت بگیرند و در غیر این صورت همین سرنوشت در انتظار آنها خواهد بود؛ چراکه رزمندگان و مجاهدان شجاع ما با چشمان بیدار خود از لبنان و مردم و امنیت کشور پاسداری می کنند.

در سایه هم پیمانی و وحدت نیروهای ارتش، مقاومت و مردم پیروزی از آن ما است و این پیروزی ها و نبرد ادامه دارد تا زمانی که تمکام خاک لبنان از دست تروریست ها آزاد شود و بلکه تمام منطقه از وجود این گروه تروریست پاک شود و تمام مردم از دست تهدید تررویست ها آسوده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha