جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی الخطیب

حوزه/ عضو جنبش امل گفت: مجلس اعلای شیعی لبنان نقش ویژه ای در جامعه لبنان دارد؛ چراکه امام موسی صدر این مجلس را بر اساس همزیستی مشترک و مقاومت تاسیس کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، روز گذشته گروهی از علمای مجلس اعلای شیعی لبنان شامل شیخ علی خطیب نائب رئیس مجلس، شیخ حسن عبدالله عضو دارالافتاء صور و جبل عامل و قاضی شیخ مهدی یحفوفی مسئول حوزه های علمیه مجلس ضمن بازدید از مقر جنبش امل در بعلبک با برخی رهبران این جنبش دیدار کردند.

در این دیدار مصطفی فوعانی مسئول جنبش امل در بقاع لنبان به اعضای مجلس اعلای شیعی خوشامد گفت و افزود: شما فرزندان امام موسی صدر هستید و ما امروز در حالی از شما استقبال می کنیم که با برکت شجاعت ارتش و نیروهای مقاومت و مردم و سیاست های حکیمانه رئیس جمهور لبنان شاهد پیروزی های پی در پی هستیم.

وی افزود: این پیروزی در همان سرزمینی رقم خورد که توانستیم در همان جا صهیونیست های اشغالگر را نیز شکست دهیم و این تصادفی نیست که پیروزی های امروز ما با سالروز پیروزی 2006 در برابر صهیونیست ها همزمان شده است.

فوعانی ادامه داد: مجلس اعلای شیعی لبنان نقش ویژه ای در لبنان دارد؛ چراکه امام موسی صدر این مجلس را بر اساس همزیستی مشترک و مقاومت تاسیس کرد.

شیخ علی خطیب نیز در این دیدار از استقبال جنبش امل تشکر کرد و گفت: برای شما و مردم بقاع آرزوی توفیق دارم زیرا مردم این منطقه هیچ گاه در تقدیم فرزندان خود و فداکاری در راه دفاع از لبنان و راه امام موسی صدر کوتاهی نکرده اند و ما امیدواریم خداوند متعال امام صدر را با سلامتی به ما بازگرداند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha