جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ ثبت نام آزمون ورودی بخش بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تا پایان مرداد ماه ۹۶ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی جامعه‌الزهرا(س)، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر با اشاره به استقبال داوطلبان غیرایرانی برای ورود به دوره‌های روزانه جامعه‌الزهرا(س)، عنوان کرد: ثبت نام آزمون ورودی طلاب غیرایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این موسسه علمی ـ آموزشی تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) افزود: علاقمندان برای ثبت نام دوره‌های روزانه می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش بخش بین‌الملل به نشانی http://j-alzahra.org در یکی از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

دوره کارشناسی جامعه‌الزهرا(س) در بخش بین‌الملل شامل آموزش زبان فارسی در پنج تا هشت ماه، آشنایی با دروس معارف اولیه اسلامی در یک ترم و مطالعات اسلامی در ۱۷۳ واحد است که در 9 ترم ارائه می‌شود. مجموع واحدهای این دوره با احتساب واحدهای ارائه شده در دوره معارف اولیه اسلامی ۱۹۰ واحد درسی است.

دارا بودن مدرک دیپلم، برخورداری از صلاحیت‌های اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی، موفقیت در مصاحبه، عدم وجود مشکل اقامت در جمهوری اسلامی ایران، رضایت نامه سرپرست قانونی، طلبه بودن سرپرست در جامعه المصطفی و دارای کد فعال(ویژه خواهران غیرخوابگاهی)، سکونت با سرپرست در قم (ویژه خواهران غیرخوابگاهی) و حداکثر سن ۲۳ سال (ویژه خواهران خوابگاهی) از شرایط پذیرش در دوره کارشناسی است.

همچنین مقطع کارشناسی ارشد جامعه‌الزهرا(س) در رشته‌های «روانشناسی تربیتی»، «تفسیر و علوم قرآن»، «اصول فقه اسلامی»، «کلام اسلامی» و «تاریخ اهل بیت علیهم السلام» در نوبت صبح در طول دو تا سه سال برگزار می‌شود که شرط پذیرش در آن، داشتن مدرک سطح 2 حوزه یا کارشناسی است. داشتن حداکثر 28 سال سن برای متقاضیان خوابگاه و سکونت با سرپرست قانونی در قم برای داوطلبان غیرخوابگاهی از شرایط ثبت نام در این مقطع است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش بخش بین‌الملل مراجعه و دفترچه راهنمای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را مطالعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha