جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  علی انتظاری

حوزه/ مدیر پیشین حوزه علمیه آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: تقوا و علم باید در محوریت فعالیت های حوزه های علمیه و تربیت طلاب قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین  علی انتظاری مدیر پیشین حوزه علمیه آذربایجان شرقی، ظهر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرحوزه علمیه آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد، ابراز داشت: استعدادها و طلاب خوبی در حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی حضور دارند و از جهت پیشرفت کمی و کیفی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با اشاره به جایگاه علمی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در سطح کشور افزود: همه پشت سر مدیریت جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری تاکید کرد: تقوا و علم باید در محوریت فعالیت های حوزوی باشد و طلاب در مدارس علوم دینی باید با استفاده از این دو بال پله های ترقی را طی کنند.

مدیر پیشین حوزه علمیه آذربایجان شرقی همچنین عنوان کرد: در پرونده تربیتی طلاب استان آذربایجان شرقی، نظر پدر طلبه را نیز در نظر گرفتیم تا نقش خانواده در تربیت طلبه نادیده گرفته نشود، ارتباط با والدین طلاب نیز از دیگر برنامه هایی است که در مدارس علمیه این استان اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در پایان ابراز امیدواری کرد: پیشرفت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی تداوم داشته باشد و شورایعالی حوزه های علمیه با ارتباط تنگاتنگ از فعالیت های علمی و تربیتی مدارس علمیه این استان حمایت کنند.

گفتنی است،‌ در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی معارفه و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام علی انتظاری تقدیر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سینا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    0 0
    تقدیروتشکرازمدیرمترم حوزه علمیه کشور